نمایشگاه طراحی داخلی ایندکس قطر
نمایشگاه صنعت ساختمان Big5 قطر
در نمایشگاه و مرکز همایش دوحه (DECC)  ۲۴ لغایت ۲۶ مهر ۱۴۰۳

 

رویداد پیشرو طراحی داخلی قطر

در نمایشگاه Index قطر

با تولیدکنندگان جهانی آشنا شوید و محصولات جدید را بیابید

10000+

متر مربع فضای نمایشگاه


250+

برند غرفه دار


25+

کشور های شرکت کننده در نمایشگاه


5000+

شرکت کنندگان


دروازه شما به بازار طراحی داخلی قطر

پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2027 ارزش بازار ساخت و ساز قطر به ۷۶ میلیارد دلار آمریکا برسد. با سرمایه‌گذاری کل ۱۶.۴ میلیارد دلار آمریکا در پروژه‌های زیرساختی و املاک و مستغلات تا سال ۲۰۲۵، قطر در راستای چشم‌انداز ملی ۲۰۳۰ خود به یک بازار بسیار پرسود برای فضای داخلی و صنعت تبدیل می‌شود.

نمایشگاه طراحی داخلی ایندکس قطر که از تاریخ  ۲۴ لغایت ۲۶ مهر ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه و همایش دوحه برگزار می‌شود، به تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان فرصت عالی برای دسترسی به فضای داخلی پررونق و صنعت مناسب در قطر ارائه می‌دهد.

این تنها رویدادی است که طراحان داخلی، متخصصان تدارکات، توزیع‌کنندگان، معماران و هتلداران می‌توانند از طیف جهانی مبلمان، مبلمان، روشنایی، منسوجات، مواد سطحی و محصولات تزئینی تهیه کنند. همین امروز با تیم تماس بگیرید تا در مورد نحوه ارائه پیام ویترین محصول و برند برای به دست آوردن نتایج صحبت کنید و در عین حال شرکت خود را با طولانی ترین برند رویداد طراحی داخلی در خاورمیانه، INDEX، مرتبط کنید

نام تجاری خود را در این بخش ها در نمایشگاه نمایشگاه طراحی داخلی ایندکس قطر به نمایش بگذارید

لوازم تزئینی و نورپردازی
لوازم تزئینی و نورپردازی
مبلمان فضای باز
مبلمان فضای باز
مبلمان و منسوجات
مبلمان و منسوجات
اتاق خواب
اتاق خواب
آشپزخانه و حمام
آشپزخانه و حمام
کفپوش و سطوح
کفپوش و سطوح
نمایشگاه فضای داخلی اداری
فضای داخلی اداری
هنر
هنر

بروشور نمایشگاه طراحی داخلی ایندکس قطر
را دانلود کنید

این تجربه سه روزه که از تاریخ ۱ لغایت ۳ آبان ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاه و همایش دوحه (DECC) برگزار می‌شود، با نمایش محصولات خلاقانه و جدیدترین راه‌حل‌های حیاتی برای طراحی داخلی و صنعت، به صنعت کمک می‌کند تا بهترین تناسب را بین طرح و عملکرد برقرار کند

نمایشگاه ایندکس قطر، یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت دکوراسیون داخلی، مبلمان، فضای باز، و تجهیزات هتل‌داری در خاورمیانه است که هر ساله در پایتخت قطر، دوحه، برگزار می‌گردد. این رویداد برای جذب بیشترین تعداد شرکت‌کننده و بازدیدکننده از سراسر جهان طراحی شده است تا فرصتی برای تبادل تجربیات و ایده‌های نوین در زمینه دکوراسیون داخلی و مبلمان فراهم آورد.

با شناخت بهتر از روند صنعت دکوراسیون داخلی و مبلمان، شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه ایندکس قطر فرصتی مناسب برای کشف محصولات و خدمات جدید، بهبود عملکرد خود در صنعت، و برقراری ارتباطات جدید با صنعت دکوراسیون داخلی و مبلمان را خواهند داشت. همچنین، برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌های آموزشی همراه با نمایشگاه، فرصتی برای توسعه مهارت‌های شرکت‌کنندگان در زمینه دکوراسیون داخلی و مبلمان به منظور بهبود عملکرد شان در صنعت فراهم می‌کنند.

با برگزاری نمایشگاه ایندکس قطر، شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان می‌توانند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند، اطلاعات جدید کسب کنند، و با همکاران خود در صنعت دکوراسیون داخلی و مبلمان ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل، نمایشگاه ایندکس قطر به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه‌های صنعت دکوراسیون داخلی، مبلمان، فضای باز و تجهیزات هتل داری در خاورمیانه شناخته شده است. با هدف جذب بیشترین تعداد شرکت کننده و بازدید کننده از سراسر جهان، این رویداد به عنوان یکی از برترین نمایشگاه‌های صنعتی در زمینه دکوراسیون داخلی و مبلمان در جهان مطرح است. این رویداد فرصتی عالی برای طراحان داخلی، سازندگان مبلمان، تامین کنندگان مواد اولیه، فروشندگان، توزیع کنندگان، مدیران هتل، مدیران پروژه و بازاریابان فراهم می کند تا محصولات جدید را نمایش دهند، مشتریان جدید پیدا کنند و با مشتریان قبلی خود ارتباط برقرار کنند. همچنین با برگزاری برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌های آموزشی، شرکت‌کنندگان می‌توانند مهارت‌های خود را بهبود داده و در زمینه دکوراسیون داخلی و مبلمان به توسعه خود بپردازند. در نتیجه، نمایشگاه ایندکس قطر یک فرصت مناسب برای تبادل تجربیات، کسب اطلاعات جدید و برقراری ارتباط با همکاران در صنعت دکوراسیون داخلی و مبلمان است.

تور بازدید از نمایشگاه Index قطر

اعزام هیئت تجاری بررسی بازار و بازار یابی به نمایشگاه نمایشگاه طراحی داخلی قطر
  • اخذ ویزای امارات

  • بیمه با پوشش کرونا

  • کارت ورود به نمایشگاه

    • اقامت در هتل تاپ به همراه صبحانه

    • ترانسفر

    • راهنمای فارسی زبان